In een totaal leadgeneratie traject vormt telefoonmarketing vaak een belangrijk onderdeel. Belangrijk omdat dit het moment is waarop u direct contact heeft met uw aanstaande en oude klanten, met hen kunt sparren over wat hen bezighoudt, waar de behoeftes liggen, wanneer uw propositie nuttig is en waarin u direct bijvoorbeeld een afspraak kunt maken.
Maar telefoonmarketinguren zijn relatief kostbaar.
U moet ze dus slim inzetten, op de meest kansrijke doelgroepen, op het juiste moment.
Daarnaast wilt u natuurlijk telefonisch vertegenwoordigd worden door volwassen telefoonpersoonlijkheden, die een klik kunnen maken met de andere kant van de lijn, die kansen herkennen en die omzetten in concrete leads.
Daarnaast is het verstandig om goed te kijken naar bijvoorbeeld inbound marketing (online mogelijkheden) om leads te genereren. De juiste combinatie van het traceren en identificeren van ‘zoekers’ (mensen die zich online oriënteren) en zij die ‘gevonden willen worden’.
Meer klanten, meer omzet
Uiteindelijk is het doel van ieder leadgeneratie traject meer klanten, meer verkoop, meer omzet.
Dat is heel belangrijk om voor ogen te houden. Want niet het aantal leads, het aantal bezoekafspraken en ook niet het aantal bezoekers op uw website of op uw event is belangrijk: het gaat om de kwaliteit, om de conversie naar ‘kopers’.
Dus ook de rol van diegene die de leads moeten gaan converteren is belangrijk.
Waarom Businessprovider?
Bellen kan bijna iedereen en dat doen er dan ook velen. Maar goed en slim bellen met direct en later succes vergt structuur, ervaring, verstand van nieuwe en meer traditionele marktbenadering, marktbewerkers met senioriteit die met u meedenken en kunnen doordringen tot uw DMU en sturen op kwaliteit en commercieel succes.
Dat leidt tot meer leads (bezoekafspraken), meer nieuwe klanten en meer omzet.
Nieuwsgierig wat Businessprovider voor uw leadgeneratie kan betekenen.